Firemní víno

Firemní víno darované jako reklamní či propagační předmět je pro firmu daňově odečitatelná položka. Při splnění zákonných podmínek lze částku zaplacenou za firemní vína uplatnit v plné výši. Z firemního vína se tak pro firmy stává nákladová položka.

Podmínky, které se musí při nákupu vína jako propagačního a reklamního předmětu splnit jsou následující: - musí se jednat o tiché víno (šumivá vína jako Champagne, sekt nejsou povolena) - pořizovací cena jedné lahve firemního vína musí být do 500 Kč - pro plátce DPH se jedná o cenu bez DPH - firemní víno musí být označeno obchodní firmou nebo ochrannou známkou firmy tohoto předmětu nebo názvem propagovaného zboží nebo služby - označení vín pro vás zajistíme dle dohody na míru

Výběr firemního vína

Výběr správného vína je velice důležitý. Nevíte, zda je správnou volbou víno suché, sladké, bílé, červené, lehké, svěží nebo plné a tělnaté? Máme pro Vás řešení. Vyberte si u našeho partnera (vinařství Lahofer) na vinici odrůdu hroznů a asistujte při celém procesu výroby vína (samozřejmě podle svých časových možností).

Z vinice Babičák vinařství Lahofer můžete vybírat z odrůd:

Müller Thurgau

Veltlínské zelené

Ryzlink rýnský

Zweigeltrebe

Frankovka

Svatovavřinecké

Z vinice U Hájku vinařství Lahofer můžete vybírat z odrůd:

Sauvignon

Neuburské

Tramín červený

Ryzlink vlašský

Ryzlink rýnský

Rulandské šedé

Rulandské modré

Müller Thurgau

Výroba firemního vína

Na základě degustací a konzultací s vedoucím výroby vína přímo v hradním sklepě na Špilberku budete moci ovlivnit vlastnosti vína, ještě před tím, než Vám ho nalahvujeme s Vaší etiketou. Samozřejmě můžete potom svoje víno uchovávat přímo v Hradním sklepě na Špilberku, než ho „darujete“ jako reklamní předmět.